lellansimmar

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Min PGC ~ 2

Av Lellan - 21 februari 2013 15:20

 

Alexander sov.

 

Millie sov.

 

Gobias lagade pannkakor. Han börjar bli riktigt bra på matlagning nu!

 

De kelade lite i soffan.

 

Gobias är ett stort fan av dataspel :P

 

Millie kollade på matlagningskanalen på TV.

 

Och blev supermamma nr 1. Gobias är inte lika mycket med barnen. Mille är Bästa vän med Felix och God vän med Alexander, medans Gobias bara är Bekant med Felix och God vän med Alexander.

 

Fast här lär faktsikt Gobias Alexander att gå! (Yeeeey!)

 

Och Millie lär Felix.


Alexander kan gå!





 

Felix kan nu både gå och prata!

Millie åt lite burksoppa.


 

Gobias tog hand om sina grödor.

I kalsonger... Lol  

Sedan bar det av till jobbet!

 

Millie passade på att städa.

 

Och hon ringde barnvakten för att kunna gå ut på stan och äta.

 

Hon fick lite ungsbakad sockerkaka!

Och Gobias blev befodrad!

 

Vilket innebar att han var tvungen att höja sina färdigheter.

 

Supermamma nr 1!

 

Hon kollade lite på TV och lärde sig fruktparfait!

 

Millie testade sitt nya recept!

 

Gobias gick till jobbet...

 

... och Millie passade på att sova!

 

Han fick ett erbjudande om att bli en AT-läkare. Han tackade ja! :D

 

Connor Frio kom på besök.

 

De skvallrade lite.

 

Sedan gick Connor.

 

Millie badade i poolen.

 

Gobias lagade deras toalett som har för vana att gå sönder varje simdag.

 

Millie pottrände Felix.

 

Gobias tränade logik, en färdighet som han kommer att ha nytta av inom sjukvården.

 

Gobias tog ett bad.

 

Därefter måste självklart deras andra toalett också gå sönder...

 

Schack-nörden.

 

Millie älskade TV:en.

 

Dustin Langö kom på besök. De blev osams för att han inte var singel.

 

Hejdå!

 

Felix kan gå på pottan!

Gobias första dag på nya jobbet!

   

Alexander fyller år!

 

Felix fyller år! (Han blev muterad)

Felix makeover!

    

Alexanders makeover!



Här är jag nu. Jag ska försöka skaffa en bra vän åt Felix som han kan bli ihop med i framtiden, när han är tonåring. Alexander fick den förvalda egenskapen Opassande men jag fick slumpa Felix. Han fick Hetlevrad, precis som sin mamma!

PGC
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards