lellansimmar

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Lellan - 9 februari 2013 14:22

Den här frågan var lite svår. Enligt mig är alla färdiggjorda simmar i Sunset Valley varken snygga eller har roliga egenskaper. Men om jag måste välja så får det bli Hank Goddard och Pauline Wan. De är väl okej. Plus, att deras hus har ett bra läge och är fint!



Hank Goddard

 

 

 

Egenskaper: Älskar Naturen, Bra på att kyssas, Problem att binda sig, Snackare och Karismatisk

Livslånga önskan: Hjärtekrossare 

Stjärntecken: Vattuman

Favoriter:PopFish and ChipsVit

Relationer: Förlovad med Pauline Wan

Karriär: Trafikpolis (Poliskåren nivå 3)

Färdigheter: 

1 Logik

3 Atletisk

2 Karisma

1 Gitarr

 

 

 


Pauline Wan

 

 

Egenskaper: Flörtig, Älskar Naturen, Festprisse, Problem att binda sig och Ambitiös

Livslånga önskan: Hjärtekrossare

Stjärntecken: Oxe

Favoriter: Elektronika, Sushi, Vit

Relationer: Förlovad med Hank Goddard

Karriär: Fan (Musikbranchen nivå 1)

Färdigheter:

2 Gitarr

3 Atletisk


 

 

 

 


Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards