lellansimmar

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Lellan - 19 februari 2013 16:09

 

Det här är min grundarsim! Millie Moore, hon ska föra det neonrosa håret och de lila ögonen till tio generationer. Hon besitter egenskaperna: Flörtig, gillar inte barn, hetlevrad, soffpotatis och tungsovare. Hennes livslångaönksan är att bli en Yrkesförfattare (tjäna 4000 § i vecken i royalties).

 

De första simstimmarna fick ägna åt att rensa ogräs och plocka undan ädelstenar på sin tomt eftersom det tydligen var någon gravplats eller begravningsbyrå...?

     

I alla fall kom sedan Kronofogden och tog bort gravstenarna och Millie åkte hem till Gobias Koffi.

 

Han verkade trevlig och Millie fick komma in.

 

Enda nackdelen är att han är barnslig, Millie som inte gillar barn. 

Efter att ha pratat lite så får Millie reda på att han är singel, vilket är bra. Han kanske inte är så snygg men han är rik! Millie får sova över.

 

Hon tar lite flingor till middag.

 

Och går och lägger sig medans Gobias tar ett kvällsdopp i poolen.

På morgonen planerar Millie att flörta.

   

Men självklart måste Gobias till jobbet just då och Millie får åka hem.

 

Hemma moppar hon upp alla pölar som ligger utspridda och går sedan till biblioteket för att börja skriva!

   

Efter några timmar ringer hon upp Gobias och bjuder ut honom.

 

Men han är upptagen så hon börjar läsa en bok istället. När hon ringer upp igen är han inte intresserad.

Men då Millie hem till honom istället.

   

De börjar flörta lite och fattar tycke för varandra.

Första kyssen!





 

Millie vill bli ihop, Gobias tackar ja. 

 

Men när Millie sedan vill fria tackar han nej.

 

Men efter lite mer uppvaktning tackar han ja.

De har ett litet privat bröllop (konstiga som de är, man är kostig om man blir ihop och gifter sig på samma dag) och Millie flyttar in hos Gobias.

      

Han får  en liten makeover.

 

Gobias går ut för att ta hand om trädgården för att förbättra färdigheten trädgårdsarbete eftersom han vetenskapsman.

 

Millie är rätt bra på att laga mat, och lagar de flesta måltiderna hemma!

 

Hon går sedan till biblioteket igen för att fortsätta på sin bok som heter "Demonernas begynnelse".

  

Gobias går in för att duscha.

 

Och Millie har köpt en dator för att kunna skriva hemma! Hennes bok är klar! Hon får 44§ i veckan.

 

Gobias slår med en hammare på toaletten.

 

Jag tror att någon är gradvid...?

 

Gobias blir glad! (Liten onödig grej bara: Gobias pappa hette Gaylord.)

 

Denna gång blev de två killar! Felix...

... och Alexander. Nu hoppas vi att någon av dem får rätt gener.

   

Gobias är superpappa nr 1.

   '

Medans Millie bara skriver.

 

Felix växer upp och får både ögonen och håret rätt. Skönt!!!

 

Alexander får däremot inget rätt. Men det innebär i alla fall att de slipper få flera barn!



PGC

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards