lellansimmar

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Fusk: Testingcheatsenabled True

Av Lellan - 1 april 2013 11:24

Eftersom min dator vägrar lyda mig och eftersom jag inte kan lämna in den just nu, har jag skapat en ny kategori: Fusk & Tips. 

Och där kommer, som ni kanske hör på namnet, fusk och tips att publiceras.

 


 

Shift + Klickning på marken

Teleportera mig hit

Bygg på denna tomt

Köp på denna tomt


Shift + Klickning på föremål

Föremål... Radera den


Shift + Klickning på sim

Lägg till i hushåll

Favoritmusik... (Välj favoritmusik)

Ändra sim i skapa en sim

Ändra egenskaper 

Föremål... Radera den


Shift + Klicking på brevlådan

Gör behoven statiska/dynamiska

Gör alla glada

Skaffa vänner åt mig

Få mig att känna alla

Framtvinga NPC...

Välj karriär...

 


Shift + Klickning på din arbetsbyggnad

Framtvinga möjlighet

Framtvinga händelse

Framtvinga alla händelser

 

  Med olika expansionspaket:

 

Kvällsnöjen

Shift + Klickning på brevlådan

Välj kändisnivå...

 

Drömjobb

Shift + Klickning på tomt

Framkalla jobb...

Detta varierar vilket yrke du har och vilken nivå du är på. Är du nivå 8 inom brandkåren kan du exempelvis framkalla stora bränder så att din sim kan vara räddaren i nöden.




Något jag missat? Skriv i kommentarerna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards