lellansimmar

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

13 tips

Av Lellan - 1 april 2013 16:00

Vi alla har väl det någon gång ibland: Simstorka.

Du har inga idéer. Helt tomt i huvudet. 


Här kommer lite tips på vad du kan göra:


1. Gör dig själv på sims! Bygg ditt drömhus och bli ihop med den där snygga kille på bussen som du aldrig vågat fråga.

    

2. Vräk alla hushåll i staden och flytta dit dina egna simmar och se hur de reagerar med varandra! Vill du göra det ännu roligare? Gör dina klasskompisar och flytta in dem! Garanterat roligt att se vem som blir ihop med vem... Tro mig, jag har testat ;)

 

3. Har du många expansionspaket? Prova att göra vampyr-barnvakt som bara älskar att göra nektar, ett spöke som är en spökjägare, en häxa vars högsta dröm är att bli en känd skådis, en fotograf som reser världen runt, en akrobat som bara rider och umgås med sin häst eller en ond älva som är egenföretagare. Jag skulle kunna sitta hela dagen och ge sånna här tips!   

 

4. Spela utan fusk! Förut var jag beroende av fusk men när jag skapade Holmlin lovade jag mig själv att inte använda fusk, då blev det mycket roligare!


5. Skapa en familj, döda dem på olika sätt och återuppliva dem med ambrosian eller "milda andar-möjligheten"!   

6. Spela i generationer! Mycket roligare än vad man tror! Försök att slå mitt rekord, femton generationer... ;)

 

7. Spela annorlunda! Gör du alltid en ung, snygg tjej som bor i Bridgeport och vill bli superstjärna, gör en ensam gammal gubbe som bor i Twinbrook och älskar att uppfinna!


8. Prova en utmaning, det kan vara en legacy eller en PGC. Eller varför inte göra en ny, helt egen utmaning!?   

 

9. Har du husdjur kan du göra en bondefamilj. Ha en mamma och pappa med bondekläder, häst och hund, bygg ett litet hus och en ladugård, ha plantor och en damm. Spela utan fusk!

 

10. Gör spelet till en utmaning. Gör en vampyrsim och (om du har årstider) ändra så att det är sommar hela tiden och bara sol eller gör en ensamstående mamma med egenskaperna grinig och gillar inte barn och låt henne ta hand om sju småbarn själv!

 

11. Bygg ett hus med en källare och en trappa ner till källaren, ha ingen annan säng i huset än den i källaren. Lura över simmar på besök och be dem sova över. Ta bort trappan och förse dem med mat. Om du vill kan du göra enskilda rum åt simmarna så att de kan duscha ifred osv. Jag och min kompis tänkte att vår sim skulle samla ihop en armé och gav dom träningsapparater, bord, stol, säng, dusch och toalett. Varje gång de använde någon av föremålen "Uppgraderade" vi saken, det vill säga, vi bytte ut den mot en dyrare. Väldigt underhållande! 

11. Få en sim att bemästra alla färdigheter! Jag har faktiskt klarat det...! Med fusk... Hon hette Kiwi Craftman.

13. Gör makeovers på fula och tråkiga simmar i staden!

 

Det var det! Hoppas ni får lust att spela sims nu! :D

 
 
Emilia

Emilia

25 maj 2013 15:04

Wow, vad bra tips! Ska genast sätta på spelet och börja! :D

http://emilysims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards