lellansimmar

Alla inlägg under januari 2013

Av Lellan - 31 januari 2013 19:08

Märkte att jag hoppat över Dag 4...

Oops...


Det längsta jag kommit i generationer.

Jag spelar på Craftman då jag är på min elfte generation, med småbarnen Kiwi och Lo. 

 


Dag 6: Mitt favoritfusk

testingcheatsenabled true

Så klart! Det är nog för att man kan göra så mycket med det!

Av Lellan - 30 januari 2013 16:46

Jepp, jag missbrukar fusken på de flesta familjer men jag har två utan fusk, men den ena spelar jag aldrig på.


Här får ni en bild för att bildlösa inlägg suger.

 

Av Lellan - 29 januari 2013 19:24

 

Melodie Craftman

Aldrig naken

Fordonsentusiast

Tankspridd

Familjeinriktad

Modig

 


Melodie dog desvärre "nyss" av ålder i mitt spel (Hon var den 8:e generationen) och här får ni en bild på när hon svävar i luften som gamling.

 

 

Och så Melodie som spöke.

Av Lellan - 28 januari 2013 10:44

Rubeno Färger

 


Eller, han är inte direkt min sim. Min kompis Irma skapade honom och jag var med, han fick flytta in i staden när Vanessa Craftman var tonåring. Han har egenskaperna:

Soffpotatis

Kockbegåvning

Perfektionist

Hydrofob

Snackare

 

Av Lellan - 27 januari 2013 16:32

Min favoritsim genom tiderna alltså.

Har två favoriter så vi kör båda! 





1. Lotta Craftman

 

Lotta var min andra sim i mitt släkte Craftman, tillsammans med sin syster Lina.

Hon har besitter egenskaperna: konstnärliglätt imponerad, bokmalsoffpotatis och god.


Hennes första romans var med Wayne Donner (Barn till de färdiggjorda simmarna Tamara Donner och Xander Clavell), och honom fick hon två barn med: Klara och Ulrika. Men Wayne dog i en elolycka innan barnen ens var födda. 

Vid Waynes död hittade hon en ny kille: Acke Weckelgren, inbrottstjuv. Men hon hade inte gjort slut med Wayne innan så hon fick rykte som otrogen. Hon gjorde slut med Wayne, spöket Wayne alltså, och fick trillingar med Acke: Irma, Felicia och Clara. 

 

Lotta poserar snobbigt framför något som ska likna Mona-Lisa, tror jag.


Hon jobbade i bokhandeln tills hon blev åldring och började sedan jobba inom affärer och kort därefter gick hon i pension. 

Lotta hade den dolda egenskapen pyroman som hon ärft efter hennes pappa.

Hon dog av ålder och hennes livslånga önskan var att bemästra färdigheterna författande och målning.



2. Emmy Craftman

 

Emmy när hon var tonåring och hennes pojkvän

Emmy Craftman var den femte generationen i släktet Craftman med sin bror Theodor och sin tvillingsyster Ammy. 

Hon hade egenskaperna: gröna fingrar, fiskare, slabbig, god och bra sinne för humor.


När Emmy var tonåring blev hon ihop med Dylan Dannfjord. När båda blev ungdomar gifte de sig och Dylan fick efternamnet Craftman. Tillsammans fick de tre barn: Vanessa, Minoo och Linnea (namnen är hämtade från Cirkeln).

Emmy hade de dolda egenskaperna Inbrottstjuv och pyroman (efter Acke och Lottas pappa Mason).


Innan hon han dö av okänd anledning kom hon till nivå tio i vetenskapskärriären och bemästrade många färdigheter bl.a trädgårdsarbete och fiske.

 

Emmy och Dylan när de var ungdomar



Det var mina två favoritsimmar, det blev inte så jättemycket information men båda två är döda sedan länge tillbaka i mitt spel och därför blev det inte så mycket.


Av Lellan - 27 januari 2013 09:57


Dag 1: Vilken är din favoritsim genom tiderna och varför?

Dag 2: Vilken är din fulaste simmen genom tiderna?

Dag 3: Vilken är din snyggaste sim genom tiderna?

Dag 4: Vad är det längsta du kommit i generationer? 

Dag 5: Använder du fusk?

Dag 6: Vilket fusk gillar du mest?

Dag 7: Vilket fusk gillar du minst?

Dag 8: Vilka egenskaper använder du mest?

Dag 9: Vilka egenskaper använder du minst?

Dag 10: Vilken egenskap är din favorit?

Dag 11: Vilken är din favorit livslånga-önskan?

Dag 12: Vetenskapsman eller journalist?

Dag 13: Kleptoman eller snyltare?

Dag 14: Perfektionist eller prydlig?

Dag 15: Vilken färdiggjord sim gillar du mest?

Dag 16: Vilken är den tråkigaste färdigheten?

Dag 17: Vilken är den roligaste färdigheten?

Dag 18: Vilken NPC är din favorit?

Dag 19: Vilket hushåll spelar du på just nu?

Dag 20: En bild på tre egenskapta simmar.

Dag 21: Tjejsimmar eller killsimmar?

Dag 22: Vilken är din favoritfick på The Sims 3?

Dag 23: Roligaste karriären?

Dag 24: Tråkigaste karriären?

Dag 25: Vad är det roligaste sättet att dö på?


Dag 1 kommer idag!

Tidigare månad - Senare månad

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards