lellansimmar

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

Egenskaper: Ond och Våghals

Av Lellan - 1 april 2013 13:15

OND - Livsstil

Onda simmar älskar det mörka, njuter av andras misslyckanden och föredrar att leva ett liv så långt från godhet som möjligt.

Krockar med egenskapen God

 

 

  • Din sim får humöreffekten Hemskt förtjust när en sim i närheten drabbas av en olycka. Småbarn till åldringar kan få humöreffekten.
  • Onda simmar kan stjäla godis från småbarn.
  • Onda simmar skrattar när folk dör, liiiiite taskigt...
  • Istället för att donera pengar till välgörande ändamål, kan onda simmar underminera oliksa saker.
  • En ond sim är bättre på att slåss än "Vanliga" simmar.
  • När en ond sim ska t.ex sova eller duscha finns ordet "ond" tillagt. Ond vila och ond dusch.
  • Onda simmar är bättre inom den kriminella karriären.
  • Onda simmar kan utföra intereaktionen Hitta på plan

 

 


VÅGHALS - Livsstil

Våghalsar är ute efter det extrema i livet, även om det innebär att göra vardagliga sysslor på extrema sätt. De älskar även eld.

 

  • Din sim älskar eld och dör inte när det börjar brinna, de får istället en positiv humöreffekt.
  • Din sim kan utföra intereaktionen Kolla här! och får humöreffekten Adrenalinkick.
  • När en våghalsig sim ska t.ex simma eller träna finns ordet "extremt" tillagt. Träna extremt eller simma extremt.

 

En liten del av texten är hämtad härifrån

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards