lellansimmar

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

Familjen Holmlin ~ Alison

Av Lellan - 26 mars 2013 18:41

 

Det började brinna i huset! Denise hade glömt pannkakorna på spisen...

 

Som tur var släckte Viktor elden.

Man en brandman kom en då och bad oss att vara mer försiktiga i framtiden sen kom det här upp: Vad har du för stjärntecken? Vi är ämnade för varann!

   

Denise älskar verkligen sin lilla prinsessa och det enda hon vill göra med henne är att gosa!

 

Och jag har äntligen köpt babygungan! *dregel*

 

Vad är det för kock som alltid bränner maten?

   

Alison växte upp och fick egenskapen fiskare, något som jag inte är helt nöjd med...

 

Första dagen i skolan! Alison är lite sen...

Kort efter Alisons födelsedag bestämmer sig dom för att flytta. Deras hus är så litet och rymmer int tre personer.

   

De har istället köpt en tom tomt där de kan bygga och designa deras drömhus.

             

Vad tycker ni om huset? Själv blev jag nöjd!

 

Alison gör läxorna.

 

Hela familjen äter middag tillsammans.

Första natten i det nya huset!


Idag har det blivit en massa korta inlägg, jag vet. Men inläggen ska bli bättre och längre, jag lovar.

Men huset som jag byggde tog en massa tid och därför blev inlägget kortare än jag trodde ;) 

 
 
Ingen bild

Nån du vet

26 mars 2013 19:00

Jag gillar verkligen att läsa dina inlägg och huset blev jättefint jag hoppas att du fortsätter blogga din blogg är jättebra. Du skriver föresten som du var äldre än var du är. Du har ju aldrig några stavfel.

Lellan

26 mars 2013 20:10

Tack så jättemycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards