lellansimmar

Direktlänk till inlägg 3 mars 2013

Min PGC ~ 4

Av Lellan - 3 mars 2013 16:01

 

Felix och Alexander sitter och gör läxorna tillsammans. Justina och Felix är nu också bästa vänner tack vare skolan.

 

På kvällen vill både Gobias och Felix förbättra sin logiska färdighet, så de tar ett schackparti tillsammans.

 

Plötsligt fyller Gobias år.

 

Felix verkar helt oberörd och fortsätter att spela schack.

   

På morgonen hittar Millie Gobias i barnens rum, Gobias har fullt upp med att leka med en raket och märker knappt henne.

 

Millie skäller ut Gobias och ber honom att göra nödvändigt. 

 

Gobias tar bilen till gymmet, men där hittar han Monika. Han är betydligt mer intresserad av Monika än att träna.

 

Millie lagar mat där hemma, helt ovetande om vad Gobias gör.

   

Nästa morgon åker pojkarna extra tidigt till skolan.

 

Och gissa vem som kommer på besök?

  

Hon och Gobias verkar vara bra vänner.

   

Millie låtsas vara oberörd av den vänskapliga kramen, men ilksan blossar upp inom henne.

 

Monika börjar flörta med Gobias, och han säger inte emot.

 

Felix och Alexander är äcklade.

 

Millie kan inte hålla sig längre, hon ber Monika att gå. Därefter ger hon sig på Gobias. 

Han flörtade med någon annan, hon kan inte tro det.

 

Millie slår till Gobias. Hon vill aldrig se honom här igen.

 

Han ser på henne en kort stund. Sedan ger han sig av.

 

Felix smälter hela händelsen medans han diskar. 

 

Den natten sover Millie ensam.

När hon vaknar och ser sig om i rummet kommer hon på att det är Gobias hus hon bor i. Hon sparkade ut honom ur hans egna hus. Hon fnissar. Men rätt åt honom egentligen, Monika har nog plats för honom.





Hon borde vara ledsen men Millie känner inte minsta spår av sorg. Nynnade lagar hon mat.

   

 

Men när Gobias flyttade ut hade de inte längre någon som arbetade och tjänade pengar. Familjen tjänar nu bara pengar på Millies skrivande och Alexanders tavlor. 


När killarna sover smiter Millie ut till på konsert. Hon kan minsann vara lycklig utan Gobias.

   

Alexanders finaste målning hängde de upp i barnrummet.

         

Millies rum blev renoverat. Gobias hade inrett det så barnsligt.



 

Ensamma på skolbussen.

 

Både Alexander och Felix hamnade på hederslistan!

 

Felix fyller år!

  

Alexander fyller år!


Felix fick egenskapen gillar inte barn som är obligatorisk för en arvinge. Åt Alexander fick jag slumpa. Han fick ambitiös.

PGC
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lellan - 26 maj 2013 12:07

swirlsims.blogspot.se

Av Lellan - 9 april 2013 15:51

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggat på ett tag, men jag har ju inte så mycket att blogga om nu när jag inte har en dator... Men jag kom på att jag inte berättat vad jag heter på thesims3.com/The sims 3 Store! Så idag tänkte jag göra just det! ...

Av Lellan - 3 april 2013 16:45

     Igår skapade jag och min kompis en legacy, på hennes dator då.  Hennes namn var Mollie Peaches och hon fick flytta in i Twinbrook. Hon hade egenskaperna älskar naturen, född till säljare, ambitiös, tål inte konst och någon mer som jag inte ...

Av Lellan - 2 april 2013 15:00


  Du öppnar fuskrutan genom att hålla in Shift + Ctrl + C   Motherlode - Ger ditt hushåll 50 000 simdaler Kaching - Ger ditt hushåll 1 000 simdaler Moveobjects on/off - Tillåter att flytta möbler, fönster, dörrar, simmar, väggar osv. hur d...

Av Lellan - 2 april 2013 14:30


MultiTab 6000 Texten och bilderna är hämtade från The sims 3 Store   Efter oräkneliga timmar av forskning och tester, 3 lamamaskotar och 5 999 upprepningar av samma resultat, tror vetenskapsmännen hos LamaNoms AB äntligen att de "har något"! ...

Letar du efter något?

Om mig


Hejsan! Detta är en blogg om mina simmar, mitt spel, fusk, tips och en och annan nedladdning. Om ni undrar hur jag kan ha fakta om andra spel, är det för att mina kompisar har sims och jag själv har haft några stycken! Ha det gött!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Translate

Senaste inläggen

Arkiv

Följ bloggen!

  

 

Besöksstatistik

Länkar

Copyright

 

Alla bilder är fotade av mig och all text skriven av mig, om inte jag säger annat. Ni får absolut inte kopiera från mig, om ni inte får min tillåtelse.

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards